20 oktober 2012

Malcolm ♥

Det va inte minneskortet de va fel på, tyvärr! Men nu går det att ta kort på en viss inställning, men bara ibland. Så ska det inte va så min mamma ringde till verkstaden igår och berättade vad som funkar, inte funkar och när det inte funkar. Han på verkstaden tyckte att jag skulle prova kameran under helgen och se vad som händer. Om det inte blir bättre måste jag skicka tillbaka min älskling igen! Buhu.. Men han sa att de produkter som har varit inne på verkstad och kommer tillbaka igen är prioriterade och att det denna gång kommer gå fortare. Jag hoppas verkligen att han har rätt, för som ni kanske vet så är kameran med mig överallt och att fotografera är en del av mitt liv. När jag går med kameran i min hand får jag känslan av att jag har hittat rätt, om ni förstår vad jag menar!? Jag brinner verkligen för den här hobbyn! Den lånekameran jag fortfarande har här hemma har jag börjat ogilla mer och mer. Den är väldigt annorlunda mot min nikon och jag blir bara frustrerade av att fota med den. Så ska det inte va, så jag skiter i den nu! Haha. Nikon kameror får väldigt fina färger direkt och det är nog det jag har fastnat för. Nu när jag har tagit med canon tycker jag att bilderna har fått som ett tunt grått täcke över hela bilden, jag gillar det inte, det ska vara mycket färg! Men det beror nog också på vilken canon man tar med, en del canon kameror är faktiskt grymt bra! Nej nu ska jag inte trötta ut er med massa kameror hit och dit. Lyssna istället på enormt duktiga Malcolm B. Låten får mig att sluta deppa för en stund. Enjoy :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar