9 september 2012

X Factor


Hej alla läsare, jag måste bara säga att ni är underbara som fortsätter att läsa min blogg, fast jag inte uppdaterar så ofta. Det är jättekul att gå in på statistiken och se att ni inte har gett upp hoppet om mig och mitt bloggande. Det gör jag nämligen själv ibland, tvekar liksom. "Blogga kanske inte är något för mig!?" Men jag tänker så här, jag satsar inte på att bli en känd bloggare, tjäna pengar och tjafsa med andra bloggare. Nej, det är inte mitt mål. Anledningen till att jag bloggar är att jag vill skriva av mig, sen är det bara ett stort fet plus att folk gillar att läsa vad jag skriver. Det blir liksom som ett driv till att blogga. Så tack kära ni, det är eran förtjänst att jag fortfarande bloggar, även om det inte är så ofta nu för tiden. Men det är skönt veta att man har någonstans att skriva av sig när man känner för det. Jag tror jag har tagit upp det här förut, but whatever, ta det som en reminder. Nu har vi ladda upp med filtar i soffan här hemma. Premiär för X Factor nu!!!! ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar