12 september 2012

suck

Min kamera har slutat att funka, eller man kan starta den och så, men det går inte att trycka på avtryckningsknappen, så idag drog jag med mig Oskar och Edward till expert efter skolan idag. Han i kassan återställde alla inställningar på kameran och sedan testade han den. Ljudet som jag har saknat i flera dagar nu hördes och jag vart överlycklig! Sen beställde jag 2 bilder som jag ska tävla med nästa helg, sa hejdå till pöjkan och gick hem. När jag kom hem blev jag ju såklart sugen på att fota, har ju inte gjort det sen i fredags(!!!!!) Men när jag skulle ta ett kort så funkade inte skiten! Jag provad att göra det han precis hade gjort nere på expert, men det funkade inte ändå! Åh, så himla frustrerad, vill att min babe ska funka som vanligt igen! Aja, jag får väl ta och röva mig dit imorgon igen då. suck..

1 kommentar: