13 september 2012

goodbye

En av bilderna jag ska tävla med nästa helg!

Nu är min bebis inne på lagning och jag saknar den redan! Hur fan ska jag klara mig utan den!? Det började redan idag med: "ska bara upp och hämta kame...nej juste!" Åh, jobbigt! Aja, det är väl värt att va utan den några dagar och sedan förhoppningsvis få tillbaka den fungerande. Hoppas på att någon form av försäkring ska täcka upp kostnaderna också, annars blir det jobbigt. Fattig som en lus, nejdå men jag är ju inte rik precis. Haha. Aja, nu ska jag krypa ner i sängen och se på 90210. Imorgon är det fredag!!♥

4 kommentarer:

  1. åååh härlig bild!! vinner inte du så kan dom ju ta sig där bak.. hehehe ;)

    SvaraRadera
  2. jätte fin! vart tävlar du med dina bilder? :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. tack! Jag tävlar i körla fotoklubb. Vi skickar iväg bidragen till en annan klubb och så får de fösta fram den bästa bilden :)

      Radera