3 september 2012

Nytt träningsprogram

Ni som har läst min blogg ett tag eller känner mig personligen vet att jag har haft ont i kroppen väldigt länge och har nu börjat gå till en sjukgymnast 2 gånger i veckan. Där fick jag reda på att jag har inflammation i musklerna och får nu laserbehandlig på de ställena som är värst. Det vill säga: rygg, höfter och vader. Förra veckan fick jag ett träningsprogram som jag skulle göra 3 gånger i veckan. Men de övningarna gjorde ont och när jag va där idag fick jag nya och lättare övningar, som istället ska göras varje dag. Jag hoppas nu på detta träningsprogram, för jag vill börja jobba upp kroppen igen! Wish me luck with this dump to body, det kan jag behöva. Nu kanske ni är lite förstående till varför jag prioriterar bort bloggningen, jag måste fokusera på mig och min kropp ett tag. Men jag kommer slänga in ett inlägg då och då. Ni kan ju som sagt följa mig på instagram också (sunnejenta) om ni vill det. Nu ska jag fixa fruktsallad tills ikväll, då blir det mys med brudsen! Hejdååå! ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar