2 september 2012

Kan Jang ♥


Jag har knarkat "Kan Jang" som bara den i flera dagar nu. Får panik av tanken att va borta från skolan en dag till och sen behöva jobba röven av mig för att hinna ikapp det jag missat. Usch! Men jag behöver inte oroa mig, "Kan Jangen" har gjort underverk och jag har bara lite snuva kvar. Så idag ska jag ta tag i en del saker som måste göras, tex bestämma vilka bilder jag ska tävla med på fotoklubbens tävlingar i September. Temat denna gång är "sommarbilden" Jag ska tävla med en i färg och en svartvit. Jag har så sjukt många sommarbilder och kan inte bestämma mig vilka två jag vill tävla med. Help me. Sen ska jag även plugga lite och packa klart väskan till pappa. Ska även, om jag hinner, sätta in alla bilder som satt på väggen i mitt gamla rum i ett album! Hm.. ja jag har en hel del att göra alltså. Dags att sätta igång då. 
Mova ass Ellen!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar