22 januari 2012

se upp i backen

Amen typiskt. Jag, mamma och Allis drog till skäggeberg för att åka pulka, jag hade med kameran och hade tänkt tagit lite bilder. Men självklart så hade jag SD kortet i datorn. Åhh. Aja, vi har haft en super bra förmiddag i pulkabacken ändå. Nu ska jag ta en dusch, jag är svett som en gris. okej jag kanske överdrev en smula. Men det va som ett hårt träningspass att springa uppför backen 36900519 gånger. Efter lunchen ska vi ta en lite bildtur med familjen Johansson/Eriksen. Vi vet inte riktigt var vi ska åka än, så det ska bli kul att se vart vi hamnar. Nu väntar duschen. Tror det blir en kall dusch idag.. okej, kanske inte. Jag ♥  att dusch varmt. Helst nära 40 grader.

Vi hörs sen, tror jag, kanske, aja vi får se. 
Puss hej.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar