22 januari 2012

en tur i bilen

Fatta vad snygg bruden kommer bli när hon blir stor!!!!

Var hamnade vi på varan tur? Jo, vi körde runt en liten stund först. Vi har nämligen en ny bil, en minibuss kan man säga och Fam. Johansson/Eriksen ville prov-åka en sväng. Sen bestämde vi oss för att åka till holgersson på en fika! Sen följde sandra med mig hem och vi har sjungit oss hesa på sing star. Hihi. Nu har sandra dragit hem och nu ska jag gå ner och äta tacogratäng. Mums. Imorgon börjar skolan igen också, usch! Aja, den här veckan kommer nog gå fort, för torsdags eftermiddagen försvinner. För då drar hela skolan till finnfallet och gör allt från att åka skidor till att bygga snöskulpturer. Haha, det blir nog bra. Hade tänkt dra med pappsen och åka någon dag innan, så att man får "värma upp" lite. Det va ju ändå ett år sedan jag åkte. Det blir bra det. Vi hörs när vi hörs, jag lovar att det inte ska ta allt för länge. Och då kanske det blir en hiss vs diss. Puss ♥

3 kommentarer:

  1. den bruden är redan snygg! ;)
    shit vilka fina ögon hon har! hon har lika som dina va? fast lite ljusare tror jag :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. nja, söt kanske är rätt ord!
      ja, helt otroligt! Mm, fast hon har mycket större ögon. Fuskigt eller vad.. :/

      Radera
    2. ammen du fattar... ;)
      hehe :)

      Radera