21 januari 2012

vargnatta



Hej. Nu är jag hemma från ett dygn i torsby. Det har varit jättetrevligt. Först lite systersnack hemma hos Amanda & Hanna, sen drog vi iväg till hallen för att kolla på varnatta. Alla lagen va jättebra, men sunnes alla lag va grymmast! Jag träffade fölk som jag inte har pratat med på ett tag och sen drog vi hem någon gång vid 2 tiden. Väl hemma hos Amanda & Hanna igen blev det mer systersnack och sen somnade vi till slut. Och imorse, eller vid lunch-tid vaknade vi och gick upp för att äta frukost. Sen tog jag och syster tåget hem till lilla sunne vid 3 tiden. Och nu sitter jag här i mitt lila rum och äter godis. Funderar på att slänga på en film.. Hm. Ja, det gör jag. Ha en bra lördagskväll allihopa! :)

Grattis till vinsten B-rudarna. Andra året i rad! ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar