6 december 2011

optik


Tagga optik prov!

Jag sitter och läser på optiken som en galning. Provet är imorgon och jag fattar ingenting. Okej, det är klart att jag fattar, men det är svårt att ta in. Det här är nog ett av de tråkigaste proven jag har pluggat till. Det är ljus hit och dit, som reflekteras dit och hit och konkav spegel reflekteras så och blablabla.. Usch, blä. Detta kommer gå åt skogen imorgon! Jag har ju missat en eller två lektioner och kommer därför kanske att hoppas över frågor på provet, men min no-lärare sa att vi som hade missat genomgångarna kommer få ett "mini-prov" när hon har gått igenom allt med oss, så att vi kan prestera bättre och kanske höja betyget en anning. Nej, nu ska jag be in syster snällt att hon förhör mig. Hoppas hon är på bra humör..

3 kommentarer:

  1. sv: hihi tack! ah lite fränt faktiskt, ;)<3

    SvaraRadera
  2. hej jag har också haft prov, hur gick det ??
    vad kom det på "din" prov vill se om det är lika i olika län :)

    SvaraRadera
  3. omg omg har du haft prov om optik snälla säg vad som kommer :)

    SvaraRadera