5 december 2011

hej mitt vinterland


Första snön! ♥
Eller första och första, det va ju snö i våras, men det blir att man säger: "Åh kolla, första snön," när man ser snöflingorna vimlar runt i luften när det börjar närma sig jul. Man har ju inte sett snön på länge, och då blir det "första snön." Aja, inte så intressant kanske, men ändå. Jag tänkte köra en "Hiss & Diss" idag, och då är självklart "första snön" en hiss, och dissen är att jag sitter och pluggar till ett optik prov som jag ska ha på onsdag, yey, fast nej. Optik är riktigt tråkigt, och om jag tycker något är tråkigt blir jag inte så insatt i det och min prestation blir inte på topp, men men, jag ska försöka göra det bästa av det. Jag har  missat en genomgång eftersom jag har varit sjuk också, så det är hård press! Haha, nejdå, men jag måste läsa lite mer än alla andra. Nej, jag klagar inte... okej då, kanske lite. Men det är bara för att det är så tråkigt. Det kanske är bästa att jag fortsätter innan jag fastnar här och får F på provet på onsdag. Inte okej. Vi hörs imorgon. Och ni, njut av julstämningen, imorgon kanske snön är borta. Pussar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar