9 december 2011

nu är det fredagsmys...

Landskaps bilder är det som gäller!

Tjena alla brudar, grabbar, damer, män, tanter eller kanske gubbar!? Det va ett tag sedan sist, jag vet. Jag har inte haft orken helt enkelt. Men nu tycker jag att det va dags, så här är jag ingen. Back on track. Jag vill bara berätta att jag har verkligen fastnat för att ta landskaps bilder just nu. Jag tycker det är så himla fint! Så bli inte förvånade om det dyker upp en himla massa landskaps bilder här på bloggen, det är bara jag som har en "landskaps period." Hihi. Jag har föresten försökt i flera månader med att ladda upp video på bloggen. Men det går verkligen inte. Åhh, jag blir så förbannad varenda gång jag försöker, så jag har helt enkelt lagt ner det nu. Tyvärr. Åh, innan jag glömmer, imorgon kommer "före & efter-bild" från när jag snittade tungsträngen. Kanske inte så intressant eftersom det inte blev så stor förändring, men jag har lovat och när jag lovar något så står jag för det, punkt slut. Nu ska vi har fredags mys här hemma! Oj, klockan är bara kvart i sex. Då hinner jag dra på en film innan idol och fredagsmyset börjar. Vilken film blir det idag tro..?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar