21 november 2011

KLANT

Ni vill inte veta vad jag har lyckas med... men det kommer jag att berätta ändå. Hihi. Så här va det: Jag och Allis satt vid köksbordet och åt flingor med mjölk. Allis bestämde sig för att hon inte ville ha mer, fast det va kvar. Hon kröp upp i knät på mig och vi läste tidningen tillsammans. Jag blev trött och la mig ner med huvudet på bordet. Sen kände jag att det blev blött i håret och när jag tog upp huvudet visade det sig att jag hade lagt håret i Allis mjölk som va kvar i tallriken!!! Åhh, härligt! Det va bara att gå ner i källaren och ta ett bad i bubbelbadkaret det. Haha, så det kan gå. Idag har jag förresten varit med världens bästa Moa. Vi såg på en bra film, drack kaffe osv. Har alltid lika kul med den tjejen! Nu ska jag fortsätta med att göra ingenting. kram på er! ♥

6 kommentarer:

  1. hahahhahhahha kasssssss

    SvaraRadera
  2. Förstår helt enkelt inte hur du lyckades, men men.. Du är världens bästa och jag har alltid lika roligt med dig! ♥

    SvaraRadera
  3. a: hihi (a)
    m: puss ♥
    e: you know me ;)

    SvaraRadera
  4. hur kunde du veta att anonym va jag skrellen?!

    SvaraRadera