20 november 2011

trailer, breaking dawn


Det är en trött, men mycket nöjd Ellen som sitter framför dataskärmen och skriver nu. Breaking Dawn va precis så bra som jag hade tänkt mig. Jag har redan läst boken, men böckerna och filmerna är aldrig exakt likadana,  så jag brukar göra så här: Först läser jag boken, och skapar min egen bild om historien, sen ser jag filmen och får se den riktiga bilden. Jag älskar att skapa egna bilder när jag läser en bok. Därför tycker jag att det bästa är att läsa boken först, innan man ser filmen. Men det är vad jag tycker, alla tycker olika. Jag är som sagt trött, så jag ska snart lägga mig i min härliga säng. För er som inte har sett breaking dawn än, gör det, ni kommer inte ångra er! Här ovan kan ni se trailern så länge!

Puss ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar