23 november 2011

hej höstförkylning

Me, myself and I 

Oj, bra jag känner mig. Jag har inte bloggat på två dagar. Sorry for that. Men nu är jag i alla fall här igen, med en riktig förkylning. Uschameja, hatar att va förkyld.. Det kliar i halsen, jag hostar, näsan kliar och huvudet snurrar. Inte så rockigt, men det får gå. Har inte varit hemma från skolan på hela veckan, fast jag kanske egentligen borde ha varit. Men, men det är så jag är och jag tycker det är tråkigt att bara sitta hemma och inte göra någonting. Nu sitter jag och pluggar spanska glosor för fullt. Imorgon har vi förhör och det är 2 ord som vägrar att sätta sig i hjärnan på mig, åhh så frustrerande... Aja, jag får köra och köra tills de sitter. Hoppas ni i alla fall har sluppit ifrån förkylningen som irrar runt i luften nu på hösten. Det märks verkligen i skolan att det är otroligt många som är sjuka. Det är nästan helt tomt när man tittar in i korridorerna. Förresten, vi har fått en ny kille i våran klass. Han kommer från Afrika och kan bara engelska. Han verkar jättetrevlig och väldigt positiv till att börja i våran klass, så det kommer bli jättekul att lära känna honom. Kanske dags att fixa till sin engelska lite, hihi. Nu ska jag fortsätta med glosorna, nu jäklar ska de här orden in i huvudet på mej!!! Ha de gött så hörs vi snart igen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar