24 november 2011

och så kom febern

Hej. Jag gick upp imorse och planerade att gå till skolan, men kroppen sa stopp. Jag kände mig dubbelt så dålig som igår och det visade sig att jag hade feber. Så idag har jag varit hemma och bara vilat. Har sovit en hel del och proppat i mig massa olika mediciner. Febern har nu sjunkit lite, men är fortfarande kvar. Jag som hade hoppats på att få gå till skolan imorgon, kan bara glömma det. Idag är det förresten exakt en vecka kvar till jag ska klippa av tungsträngen. För er som inte vet varför så är det så här: Den är onormalt kort och den gör ont. Oftas klipps tungsträngen av reda på BB om den är för kort, men dom glömde tydligen mej. Har pratat med min läkare som sagt och det ska nog inte finnas några nackdelar, men jag är riktigt nervös om jag ska va ärlig! Tänk om talet inte blir som det ska...nej fan, nu måste jag tänka på något annat. Slänger på en film! Ciao! (:

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar