31 oktober 2011

middag/kvällsmat

Middagen today!

Nu har jag precis ätit middag... eller va fan, middag? Klockan är ju runt halv 9. Kvällsmat då? Ja, det blir bra. Jag har nu precis ätit kvällsmat med min pappa och syster. Kyckling och klyftpotatis blev det. Mums! Nu sitter vi, systrarna johansson och laddar ner vampire diaries. Erika laddar ner säsong 1 och jag säsong 2. Sen kan vi bara byta med varandra, perfekt! Hihi. Medans jag väntar ska jag titta på min senaste nedladdade film, nämligen "Crazy Stupid Love." Hoppas den är bra!  Ha en bra kväll alla läsare! 
Förresten, glöm inte att kolla in min blogg imorgon, då väntar en överraskning. Spännande va? Hihi. Kram på er!

4 kommentarer:

  1. Hej! Har nu ett bra erbjudande på min blogg, ta gärna del av den! kram :D

    SvaraRadera
  2. Du är också jätteduktig på att fotografera! Du anar inte vad glad jag blir av din kommentar :D

    SvaraRadera