31 oktober 2011

höstlovets första dag


Idag är det höstlovets första dag, och gissa vad jag har gjort idag? Just precis.. ingenting! Okej, såklart jag har gjort något, men inte mycket. Dagen har bestått av packning, åkt till pappa, bara tagit det lugnt och massa film tittande, förstås. Det är lov det! Men det är inte det enda jag ska göra under lovet, jag ska försöka att umgås med så många vänner som möjligt. Man hinner helt enkelt inte att umgås med sina underbara vänner under skolveckan, så nu ska jag passa på att göra det! Men någon dag till ska jag att ha då jag bara ska ta det lugnt. Kanske en "ta-hand-om-mej-själv-dag." Åhh, det låter underbart! Jag hoppas också på att få träffa mina fina systar i torsby någon dag. Jag saknar dom för mycket! Nu ska jag och Erika lira lite xbox. Ha en härligt lov! ♥

4 kommentarer:

  1. jag har en bra film som du kanske vill ta hem ;) ?
    "Trust" heter och jag har hört att den är bra så du jag och Emma kan titta på den någon dag under lovet ?
    Kramis! <3

    SvaraRadera
  2. du får väl ta hem den själv ;)
    aha, kanske de! Kram.

    SvaraRadera
  3. Avis på ditt utseende, mihi! Vi får la ta och hitta på något snart! :)

    SvaraRadera
  4. hihi, det är ju jag som ska va avis på dig snyggis! absolut, miss you! ♥

    SvaraRadera