1 november 2011

hur många lingon...


Otroligt härlig film! ♥

Jag har precis sett på "hur många lingon finns det i världen" Ojojoj, vilka skönisar. Jag skrattade vid flera tillfällen och ibland rann det några tårar. För er som känner mig så vet ni att jag är ganska bölig av mig när jag ser på film. Hihi. Men den här gången va det faktiskt glädjetårar, förutom när han Leif dog. Usch, det va hemskt! Annars blir jag blir så himla glad när jag ser filmer som den här. Karaktärerna  liksom smittar av sig. Att alla är olika och att alla har talang, det är precis vad den här filmen visar! En mycket bra film helt enkelt. Den är värd att kolla in, ni kommer inte ångra det! Nu ska jag snart sätta igång att skala potatis, tjoho vad kul. Fast nä... Hinner jag se en film till? Jadå! Hejdå! ♥

2 kommentarer:

  1. och vart är överraskningen du skrev om i förra inlägget om jag får fråga? :o

    SvaraRadera
  2. försenat. Kommer i nästa inlägg :)

    SvaraRadera