24 oktober 2011

bruna ögon? ja tack

  
Bruna ögon vs blåa ögon.

En sak, som jag har tänk på mycket de senaste veckorna är att jag jättegärna skulle vilja ha bruna ögon. Det är så himla fint! Visst, det ät inte helt fel med klarblåa ögon heller, men bruna skulle va ännu finare...
Nu sitter jag med hög musik i öronen och kärar ner mej i en cover-kille på youtube. Åhh, underbar röst, spelar gitarr och ser hyfsat bra ut! En mumsbit, helt enkelt. Ni kan kolla in en av Linus filmklipp längre ner i inlägget. Jag är hungrig (!?) igen, hur är det möjligt... Oj, det kanske inte är så konstigt, klockan är mycket än vad jag trodde! Tiden bara flyger  iväg när man sitter vid dator, dags att göra något vettigt kanske. Hm. Som vad? Se på film kanske? Hihi, jättevettigt! 
Se ya later babes ♥

ÅHH ♥

4 kommentarer:

  1. du är konstig! bilden till höger är mkt bättre, du passar skit bra i blåa ögon och din blåa är ju så jääääkla fin, fatta!! :o

    SvaraRadera
  2. antar att det är så att de som har blåa vill jag ha bruna eller gröna och de som har bruna vill ha blåa eller gröna. Precis så som det är med hårfärgen :)

    SvaraRadera
  3. hm okejdå.. ;)
    men jag vill iaf inte ha blont hår, haha det skulle se sjukt fult ut på mig !

    SvaraRadera