23 oktober 2011

söndag



Idag har jag varit med de här två sötfisarna. Vi har kollat i gamla skolkataloger, usch och fy, fast rätt kul ändå! Vi har också sett en äcklig film, kommer inte ihåg vad den heter just nu, men det va den äckligast filmen jag sett på länge! Vi kröp ihop under filtar och försökte samtidigt att dricka kaffe, utan att spilla ut det. Det va en riktig se-med-kille-film. Hihi. Men det va helt okej att se den med underbara kompisar också! Nu sitter jag och har ångest för att jag har spanskan i skolan. Vi har spansk prov på tisdag och jag kan typ inget!? Hjälp, hur ska detta gå... Aja, jag får helt enkelt råååååplugga imorgom. Dagen innan igen, lyckat. Jag har fastnat i en film-period. Jag ser typ på film hela tiden och det är precis vad jag ska göra nu! En skräckis till kanske? Hm.. det kanske räcker med skräckisar idag, hoppas jag har någon annan film som jag inte har sett, bästa att kolla upp det. Hejs!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar