26 oktober 2011

klockren

Förlåt för den dåliga uppdateringen den här veckan. Jag har haft fullt upp med att plugga på mitt spanskaprov. Jag ska skärpa mig efter imorgon, när provet är gjortPromise! Nu är det bara ett verb kvar som jag ska plugga in i min lilla hjärna. Buhu, ja kommer aldrig komma ihåg allt imorgon. Jag får helt enkelt gå upp i vanlig tid (vi har sovmorgon egentligen) imorgon och gå igenom allt igen, så att jag inte glömmer bort något. Det underlättar lite att spanskan är direkt på morgonen! Nu till "veckans motto."

En status som en person skrev på facebook jämt nyss, som jag tyckte va väldigt klockren får bli "veckans motto" den här veckan. Enjoy! 

"Att försöka glömma någon man älskar är som att försöka komma ihåg någon man aldrig mött."

3 kommentarer:

  1. sv: va ärre för fel på min stavning nu då? :(

    SvaraRadera
  2. Gillar din blogg! Dessutom tror jag det kan ha varit jag som skrev statusen, haha :D

    SvaraRadera
  3. tack så mycket! aha, det kanske det va ja ;)

    SvaraRadera