14 september 2011

vatten



Provade att ta kort på rinnande vatten förut. Vad tycks ?

Vad är det med Sverige och hösten? Det bara regnar hela tiden. Det är så himla tråkigt! Men jag har faktiskt varit ute en sväng idag mellan skurarna och fotat lite höstbilder. Dom kommer jag inte lägga upp här på bloggen, utan de kommer nog att hamna i ett album på facebook. Jag har inte album för hösten-11 än, jag skapar den när jag har tagit lite fler bilder som tyder på hösten. Just nu sitter jag och skypar med mois och snart ska jag sätta igång och försöka plugga in alla spanska verb som vi har tills imorgon. Fyfan för spanska!!! Haha, det är väl kul att lära sig ett nytt språk och så, men det är ganska svårt med alla verb osv.  Eftersom jag går i åttan nu så måste jag verkligen satsa på spanskan. Jag har bestämt mig för att jag iallafall ska få B (VG+) i slutbetyg. Hehe, vi får väl se hur det går... 
Jag få nog sätta igång om jag ska lära mig alla dessa jävla verb innan idol börjar. Bye


4 kommentarer:

  1. det är ingen idol idag :(
    det är bonde söker bajsfru istället -.-
    men shiiiiiiiiiieeeeeeeeeet va snygg första bilden är! proffsigt !

    SvaraRadera
  2. dom andra var såklar jättesnygga de med men bara äääälskar första ! :)

    SvaraRadera
  3. ja, den ser ut som en gubbe :D hahah
    dom är inte redigerade, men tack!


    men det suuuuuuuger! :(

    SvaraRadera
  4. haha jarru det märkte jag inte! :d

    SvaraRadera