15 september 2011

brunette vs blondin

Passar jag i brunt?

Haha, jag tog den här bilden jämt nyss. Det vart något fel med ljuset (så mkt utväxt har jag faktiskt inte) så halva håret blev typ brunt och resten blont. Det passar ju perfekt, nu kan jag se om jag verkligen ska bli brunette nästa vecka eller inte. Jag tror bestämt att jag ska göra det, för det är jobbigt och väldigt fult med brun utväxt på blont hår, som jag har nu. Så om jag färgar mig brun slipper jag utväxt, tjoho! Kommer jag att passa i brun? Hjälp mig snälla ni! 
Åhh, jag börjar skolan om drygt en timme. Jag hade klockan på halv 7 imorse, fast jag egentligen kunde ha gått upp en timme senare! Typiskt att jag glömde att vi hade sovmorgon idag..... 
Men nu hinner jag iallafall kolla en extra gång på spanska verben, hejdå! ♥

3 kommentarer: