13 september 2011

teater?

teater om janis joplins liv.

Teater och teater, det va väl snarare en musikal blandat med teatersnack eller något. Den va faktiskt inte alls bra, tyvärr. Det va för mycket musik för att jag skulle kunna kalla det teater. När jag går på "teater" då vill jag se teater inte musikal, vill jag se musikal då går jag på musikal, helt enkelt. Men det va faktiskt ganska härligt att se skådespelarnas utstrålning på scenen och tjejen som spelade janis hade en väldigt skön röst. Tyvärr så funkar det inte att ladda upp filmklipp som jag har filmat själv på bloggen, annars skulle jag ha lagt upp en film nu hade jag tänkt. Aja, jag ska försöka fixa det där med filmklippen snart. Jag har bara inte orkat satt mig in i varför det inte funkar än. Nu ska jag krypa ner i sängen och läsa tills mina ögonlock inte orkar hållas uppe längre. Godnatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar