19 september 2011

svullna halsmandlar

Den dimmiga morgonen när vi drog iväg till Storfors!

Idag när jag vakna va halsen ännu värre! Jag stannade hemma från skolan idag och vid 9 drog jag upp till sjukstugan och tog blodprov. Jag hade inte körtelfeber igen! Man kan tydligen inte ha körtelfeber 2 gånger. Gud va skönt! Jag har bara ett vanligt virus och kan antagligen gå till skolan imorgon. Jag pratade även med min läkare om min korta tungsträng. Jag ska få en tid hos birkebro och hon ska få kolla för och nackdelar med att snitta i tungsträgen. Jag har fått väldigt ont i strängen på senare tid och det är väldigt jobbigt, så om det är 100% säkert att jag inte får något fel på talet, så kommer jag absolut att välja att snitta tungsträngen.
Jag har nästan sovit hela dagen, så nu ska jag passa på att öva lite inför provet som vi har på onsdag, fram tills klockan 8, för då blir det idol, såklart!


Ha en bra kväll ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar