18 september 2011

back in black



Den här helgen har varit kanon! Vi har lärt oss så himla mycket på två dagar och vi har haft jättekul. Minnen för livet!  Tyvärr så hade jag jätteont i halsen och jag va skit hes imorse. Min första tanke va: inte halsmandlarna igen!!! Men det är troligtvis så att det är halsmandlarna som knövlar igen. Fan också!  Jag får nog drar till sjukstugan och kollar upp det imorgon. Nu ska jag alldeles strax krypa ner i sängen och försöka sova. Jag är jättetrött, jag fryser, min hals värker och inget går som jag vill. Allt på samma gång, som vanligt. Jag får se om jag har ork att gå till skolan imorgon. Jag vill helst inte missa någonting i skolan, men mår jag inte bra så stannar jag hemma och vilar, så att jag kan bli frisk snabbare. Nu ska jag sova och jag hoppas på att jag får sova hela natten. Ibland får jag svår med andningen och det kan vara farligt om man sover och inte får någon luft, så jag hoppas att det inte ska hända mig inatt! Godnatt på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar