16 september 2011

handbollsläger

Tjena. Som jag skrev för något inlägg sen, så åker jag och några till av tjejerna i laget på läger i Storfors imorgon. Jag är grymt taggad och det ska bli så sjukt kul! För er som läser tidningen så vet ni att det är en petroleumvätska i vattnet som gör att man inte kan dricka eller duscha i vissa områden av Storfors. Jag hoppas att vi ska kunna duscha och dricka utan några problem just där vi ska vara. Men för säkerhetskull så tar jag med vatten hemifrån eller köper vatten i affären, om vi får tillgång till någon affär i närheten.   Nu ska jag kolla över packningen, sen ska jag sova. Vi åker från sunne klockan halv 8 imorgon bitti, så jag ska försöka komma i säng så fort som möjligt. Ja, då hörs vi på söndag då. Hejdå

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar