20 september 2011

hemkunskap


Pannkakor! ♥

Jag palla mig iväg till skolan imorse, fast jag egentligen inte mådde så bra. Det är sån jag är, jag kan inte bara sitta hemma och göra  ingenting två dagar i rad. Men det blev bara värre, så tog jag min cykel och trampade hemåt. När jag kom hem sov jag i 4 och en halv timme, det va väldigt behövligt. Jag är fortfarande helt slut i kroppen, huvudet dunkar, jag hostar snart tarmarna ur mig och jag är väldigt hes. Jag tror att jag ska stanna hemma imorgon också, för på tordag har vi prov och jag vill verkligen spara min styrka och energi till det. Imorgon ska även min syster klippa mig. Det är dags att få bort lite slitet hår igen. Sen ska vi även kolla med min frisör om det är okej att jag färgar mig brun eller vad hon tycker att jag ska göra, för min utväxt är hemsk! Nej, nu ska jag gå och ta en huvudvärkstablett. Det blir en tidig kväll idag, det kan jag lova. 

1 kommentar: