3 september 2011

got some stuff





Gött,gött, gött! Det är alltid härligt att komma hem från Karlstad men lite grejer. Idag blev det, som ni ser på bilderna, nya hörlurar till datorn (eftersom jag hade sönder mina andra,  R.I.P) en "teddypläd" som kommer bli jättehärlig att ha nu till hösten/vintern, ett par snygga jeans, en tröja med texten " queen of everything" och ett 8GB-minneskort till kameran. Antligen fick jag tag på ett till minneskort. Jag har ett 4GB-minneskort sen förut, och när jag va ute och fotade blev det alltid fullt och jag fick gå hem. Men inte nu längre, nu ska jag ha i 8GB-minneskortet i kameran och ha med 4GB-minneskortet i kameraväskan. Jag kommer kunna vara ute hur länge som helst och gå runt och fota och bara låta tankarna flöda. Det är så himla skönt! Jag kanske går ut och fotar lite redan imorgon. Till helgen kommer jag att få tillbaka mitt UV-filter som jag glömde i torsby också! Jag har inte så mycket kamerautrustning än, men jag får köpa lite då och då. Det var meningen att jag skulle köpa en extern hårddisk idag också, men när vi kom dit så va det slut. Jag vart jävligt sur ett tag, men det gick över när jag fann hörlurarna några hyllor bort. Jag hatar när inget blir som jag hade tänkt mig. Mitt humör är inte roligt då asså! 
Så passa er....
Jag hade tänkt att packa väskorna nu eftersom jag ska till pappa imorgon, men jag orkar inte efter en heldag i stan, så jag slänger på ett oth-avsnitt. Vi hörs!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar