2 september 2011

taco-kväll


Är det fredag eller!? Japp, och fyfan vad jag njuter! Vad har jag gjort sedan jag kom hem från skolan? Jo, jag har legat i min säng i flera timmar och tittat på one tree hill. Jag har lagt det lite åt sidan under veckodagarna, eftersom skolan kommer i första hand. Men så fort det blir helg blir jag sittandes framför datorn och oth-avsnitt efter oth-avsnitt rullar på den breda skärmen. Det känns som att man lever i serien när man kollar på den, den är så lik det verkliga livet. Ni som inte har sett oth, you must check it out. Ni kommer inte ångra att ni började titta på det..okej, kanske när ni märker att ni har blivit beroende, som man blir efter ett tag. Hehe. Nu väntar jag på att mamma ska komma hem från jobbet, så att vi kan sätta igång att gör tacos! Det blir en taco-kväll i kväll. Det va verkligen längesen jag åt tacos, så det ska bli jättegott! Undertiden jag väntar på mamma sätter jag på ett till oth-avsnitt. Ha en trevlig fredagskväll!

2 kommentarer:

  1. Samma här ikväll :)

    vilket avsnitt är du på ? :)

    puss

    SvaraRadera