1 september 2011

smutsig spegel

-ny badad-
Idag va det första handbolls träningen. Vi har inte haft handboll på hela sommaren, vi har bara sprungit en gång i veckan, så jag tänkte: Äntligen träning!!! Men fyfan va Erik körde hårt med oss. Jag trodde jag skulle lägga mig nere och dö efter första halvtimmen. Det va bara konditions-grejer och min kondis är så kass. Sen fick vi "känna lite på bollen", asså köra lite pass och skott. När jag äntligen  kom hem badade jag och Allis i bubbelbadkaret. När vi kom upp ur badet märkte vi att hela relaxrummet i källaren va som en stor pool, det va vatten överallt. Hjälp, aja sånt händer när man har vattenkrig med en 3-åring. 
Som ni kanske har märkt så gör jag bara ett inlägg per dag, det är vad jag hinner med. Skolan tar all min tid nu och jag måste verkligen fokusera på skolarbetet det här året, 8:an är det viktigaste året. Så det kommer antagligen förbli så att det blir ett inlägg per dag om inte det blir något undantag. Nu ska jag plugga spanska, sen sova. Hejs ☻

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar