4 september 2011

Färjestad-Frölunda




Nämen tjena! Idag har jag och min familj varit i Karlstad igen. Men den här gången va vi på IKEA och efter det åkte vi till löfbergs lila arena och såg på färjestad-Frölunda. Det va den första riktiga hockey-matchen som jag har sett och det kändes riktigt mäktigt att sitta där i läktaren bland tusen andra och titta på alla duktiga hockey-spelare som svischade runt på isen som de va födda med skridskor på sig. Jag kan knappt stå på ett par skridskor, helt ärligt. Jag orkar inte göra ett långt inlägg nu eftersom jag är ganska trött, så nu ska jag läsa 2 sidor i svenska boken som vi har tills imorgon, sen ska jag sova. Usch, det är måndag imorgon, aja tur att jag har underbara vänner som gör skoldagarna lättare. Godnatt på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar