6 augusti 2011

Harley davidson-träff



Tjohej. Jag är trött. Jag har bara sovit ungefär 4 och en halv timme inatt! *snark* 
Idag va det försäljning för klassresan på planeringen. Som tur va hade mamma redan kastat ihop smörgåsarna och fikat vi skulle sälja medans jag låg och sov,  så jag slapp det, men resten slapp jag inte undan. Fan också! Haha, nej då.  Affärerna gick riktigt bra idag och vi har troligtvis fått ihop en heldel pengar! Jag och Emma stod satt/stog det där lilla tältet i 4 hela timmar. Det blåste och regnade lite mitt på dagen och det va verkligen svinkallt ett tag. Senare på eftermiddagen kom Moa och Lulsandra och gjorde oss sällskap också. Trevligt som tusan! Det vart en bra dag ändå! Jag som trodde att jag skulle smälla av för att jag skulle va så trött, men jag kände mig faktiskt förvånansvärt pigg under dagen. Men när vi kom hem va jag så sjukt trött och för att inte prata om nu, jag tror jag redan halvsover om jag ska va ärlig. Bäst att försöka hoppa i säng kanske? Nej, några oth-avsnitt ska jag nog klara av. Vi hörs när vi hörs! ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar