7 augusti 2011

chokladbollar


Mums! Jag och lillasyster bakade chokladbollar i morse. Dom va inte direkt runda om man säger så, de va alla möjliga former. Allis lyckades inte så bra med att rulla dom, haha! Men utseendet spelar väl ingen roll? Nä, dom va skit goda ändå! Nu ska jag snart börja att packa till pappa. Åker till honom ungefär vid 5, sen blir det bio med Emma och Tova klockan 6. "Bilar 2" ska vi se. Haha, snacka om rastlösa! Aja jag har ju fribiljett, så det gör inget om den är tråkig/dålig. Det är faktiskt riktigt bra att jobba på bion! Men nu är det så här att jag har lite barnsinne, så jag tror att jag kommer tycka att filmen är jättebra! Hihi. Nej, nu måste jag börja packa. Jag har så sjuuuuukt mycket grejer som ska med. Vart kommer allt ifrån?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar