8 augusti 2011


Hej. Först och främst måste jag säga att bion jag och mina vänner va på igår, "Bilar 2" va helt okej. Inte lika bra som 1:an, men helt okej. Det va typ bara barn i hela biosalongen och mitt i smeten sitter vi, 3 14-åriga brudar. Det måste sett förjävla kul ut asså! Haha.
 Idag ska jag, min syster och min pappa åka ut på sjön och fiska! Jag har inte fiskat sedan jag va liten. Det har helt enkelt inte varit min grej. Men det ska bli kul att äntligen få hålla i ett spö igen, och självklart hoppas jag på att få fisk, annars kommer jag bara vilja åka hem. Jag har sjukt dåligt tålamod. Aja, vi får se hur det blir! När vi kommer hem ska vi försöka få tag på en gubbe som har en husbil vi kanske ska få låna. I såfall åker vi till västkusten imorgon. Gud va det skulle sitta fint nu! Det är ju nu man vill passa på att sola som mycket som möjligt, innan skolan. Hoppas bara på bra väder, OM vi kommer dit. Det vet man ju aldrig heller.  Jag kommer med besked senare, när jag vet om vi ska åka till västkusten eller inte. Ha en bra dag. Puss.

2 kommentarer: