5 augusti 2011

det blir regn


Jag har precis kollat vädret för i kväll, och gissa vad: Det ska regna från klockan 10:00-01:00. Gud va tragiskt! Aja, vi får helt enkelt göra det bästa av kvällen. Jag tror att det kommer att bli rätt lyckat ändå. Nu har jag duschat, valt kläder och blåst håret. Nu återstår smink och håret. Håret fixar jag hos pappa sen, så jag får sätta igång med sminket nu. Jag hoppas på en bra kväll och att det blir ett fint minne att titta tillbaka på i höstmörkret. Vi hörs nog antagligen inte förrän imorgon eftermiddag. Jag ska nämligen upp tidigt imorgon och sälja olika saker nere vid kolsnäs, där mc-träffen håller till. Vi säljer inför klassresan i 9:an. Vi kommer ju inte komma hem förrän sent inatt, så jag kommer va rätt dö imorgon. Stackars Emma som ska stå där med mig i typ 4 timmar! Haha. Nej, måste fortsätta nu, hejdå :)

2 kommentarer:

  1. stå ut med dig? - that's my life.
    Haha nejdå, det blir skööööööööj ! :)

    SvaraRadera