5 augusti 2011

mysig morgon

Åhh. Klockan 8 i morse väckte Allis mig. Klockan 8!!! Gud va trött jag va. Jag har liksom inte vänt på dygnet än, så jag är halvdö klockan 8 på morgonen! Men Allis kröp upp i bäddsoffan och va hur go som helst. Jag sov i bäddsoffan inatt, för vi håller på att målar fönster-ramarna. Det betyder att jag inte har några fönster i mitt rum just nu. Vi låg i bäddsoffan, läste böcker och gosade till ungefär halv 9. Sen va jag så hungrig så jag va tvungen att traska in till köket och käka frukost. Nu har Allis och Fredrik åkt iväg till några bekanta, så jag ska passa på att se på film och bara ta det lugnt här hemma. För sen i eftermiddag åker vi som sagt till Arvika. Nu ska jag välja film. Hoppas ni får en bra dag, så kanske vi syns i Arvika sen!? Vad vet jag. Hejdå bloggen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar