23 juni 2011

30 saker om mig!


1. Jag är 14 år gammal.
2. Jag har en helsyster, en halvsyster och två låtsassystrar. (Halvsyster = vi har samma mamma, men inte samma pappa.)
3. Jag spelar handboll.
4. Jag älskar o´boy.
5. När jag blir sur, blir jag jättesur.
6. Mina föräldrar är skilda.
7. Jag bor i hus hos mamma och "radhus" hos pappa.
8. Jag har underbara vänner.
9.  Jag måste läsa innan jag ska sova, annars kan jag inte sova alls. Det spelar ingen roll hur mycket jag läser, bara jag läser lite.
10. Min stora hobby är att fotografera.
11. Det jag gillar mest att göra på sommaren är att: grilla, sola, bada, umgås med familj och vänner och äta vattenmelon såklart.
12. Jag är släkt med Laila Bagge. Hon hette Cahling innan hon gifte sig med Anders Bagge och min farmor hette Cahling innan hon gift med farfar. Hur jag vet att vi är släkt? Jo, min faster har släktforskat.
13. Jag har aldrig träffat min farafar. Han dog innan jag föddes.
14. Mitt mellannamn är Julia.
15. Ord som jag andvänder ofta är : "ofta" ,"skräll" och "sköjbar."
16. Min naturliga hårfärg är ljusbrun.
17. Jag är singel.
18. Ni kan också hitta mig på Fejan, Ellen Johansson.
19. Jag fyller år 19 Mars. (Tyckte det passade bra att ta det på nummer 19.)
20. Jag äskar att springa i skogen på sommaren och har gärna musik i öronen.
21. Jag vill byta efternamn till Cahling, för Johansson är så vanligt.
22. Jag är en kvällsmänninska.
23. Jag är jättedålig på att ha ordning på mitt rum. Men när jag väl städar blir jag jättenöjd efteråt.
24. Min favorit färg ljust nu är vit. Jag tycker att vitt är fräscht på sommaren.
25. Min favorit mat är min låtsas mammas pasta carbonara.
26. Jag älskar att träna på gym, det får min kropp att må bra.
27. Mitt favorit ställe på sommaren är absolut västkusten. Jag bara älskar att vara där!
28. Jag har en gång i tiden varit permanentad och jag ångrade mig verkligen när lockarna började att gå ur.
29. Jag älskar djur.
30. Mina vänner förklara mig oftast som: glad, snäll, rolig och en vän som alltid finns där.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar