23 juni 2011

Ny header, igen

Hej allihopa.
Nu har jag gjort en ny header igen och jag blev faktiskt riktigt nöjd med en den här gången. För det är ju det som är själva bloggen. Jag, mina texter och mina bilder. Right? Jag tyckte det va klockrent i alla fall.
Jag tänkte bara höra med er vad ni ska göra i morgon, på midsommarafton? Någon som ska göra något kul ni vill dela med er? isåfall, skriv gärna en kommentar! Själv ska jag åka till Karlstad med min familj och vi ska gå på mariebergsskogen. Sedan sover vi på hotell Gustaf Fröding under natten. Jag har hört att det finns ett litet gym där och om jag ska vara ärlig är det nog där jag kommer spendera den mest tid när vi är på plats på hotellet. Det ska bli skönt att få komma bort en sväng, även om det inte är så långt vi ska och bara 2 dagar och en natt. Jag ser fram emot morgondagen och jag hoppas på lite uppehåll från regnet imorgon när vi ska gå runt på mariebergsskogen. 
Hoppas ni får en bra midsommarafton och en glad och härlig sommar! 

2 kommentarer: