22 juni 2011

söt lillasyster

Åhh vad trött jag är. 
Mamma väckte mig klockan halv åtta i morse! Hon frågade om jag kunde va snäll och vara hemma med Allis i några timmar, för båda mamma och Fredrik måste jobba. Allis har feber och kan inte gå till dagis, så självklart svarade jag ja. Mamma sa att jag skulle få pengar för att jag passar henne! Men asså, jag vill inte ha några pengar bara för att jag umgås med min lillasyster. Ibland är hon fruktansvärt jobbig, men hon kan faktiskt va väldigt sött också. Som till exempel nu, när hon ligger bredvid mej i soffan och sover. Hon är så sjukt söt när hon ligger där med nappen i munnen och en filt uppdragen till hakan, man vill bara krypa ner bredvid henne och somna man med. Tror jag ska göra ett försök med det faktiskt. Det skulle va skönt med en tupplur just nu. hejs ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar