3 oktober 2012

3 fucking timmar

 Älskar färgen ♥







Lite nya grejer jag köpte nere i Karlstad i Fredags. Vi gick på obs bervik i 3 fucking timmar och min rygg dog lite. Det borde va olagligt att va inne i en affär så länge! Det slutade med att mamma fick köra runt på mig & Allis i en kundvagn. Haha, snacka om att folk glodde. Hejsan hoppsan, här kommer familjen knas! Typ, eller nått.. Aja och kameran på sista bilden fick jag av morfar, då vi va och firade honom i lördags! Det är en analog canon EOS 600. Optik: 75-300 om jag inte mins fel. Jag är väldigt ovan att använda en analog kamera så det ska bli intressant att prova. Jag har även hämtat min "lånekamera" som jag har nämnt i något tidigare inlägg. Det är en canon EOS 350D. Jag har lite svårt för att ställa in inställningar på den eftersom jag inte är van vid canon, men den tar faktiskt bra bilder på auto, så det får gå tills jag har tid till att sätta mig ner och försöka lära mig. Jag har också fått ett par fodrade converse i färgen beige & jag bara älskar dom. Ska slänga in en bild på dom också någon dag! Nu ska jag fortsätta mitt ständiga puggande. 
Matteprov & redovisning på spanskan imorgon - skjut mig nu...

2 kommentarer: