12 augusti 2012

hemma



Hej på er! Jag är nu tillbaka i molniga sunne igen efter att ha varit på soliga kusten i några dagar. Vädret har varit kanon och vi har mått bättre än bäst! Vi har badat i havet, varit på nordens ark, gått på mysiga smögenbryggan på kvällarna, ätit god mat, gått på klippor, solat och bara njutit av miljön. Jag bara älskar att känna havslukten när man öppnar dörren på morgonen och gå runt i affärerna på smögenbryggan tillsammans med mina älskade systrar, det är sommar för mig, det är så vi gör varje år och det hoppas jag att vi kommer fortsätta med. Vi bodde hos samma par som vi har gjort i flera år och lyckligtvis bor dom precis bredvid en fotbollsplan. Haha, nu undrar ni vad det är som är så lyckligt med det.. Jo, det är så här, att det va en festival där under helgen och vi hörde all musik och kunde även se lite av scenen från huset. Så varför betala sig in när man kunde höra allt gratis!? haha. Det har i alla fall som sagt va varit jättebra och det va tråkigt att åka ifrån det fina vädret, men ändå rätt skönt att komma hem till sin egen säng. Imorgon kommer jag visa allt jag har köpt där nere. Ja, jag lovar er denna gång. Hehehhihihöhöh. Nu ska jag sova, är jättetrött efter bilresan. Godnatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar