8 augusti 2012

bilder från västkusten


Bjuder på ett collage med lite bilder från västkusten.

 Förlåt för att jag inte la in bilderna igår, jag hade fullt upp med packning och hann helt enkelt inte med. Varför jag har packat? Jo, för att jag åker nämligen tillbaka till kusten imorgon, men med mamma, Fredrik och Allis denna gång! Kan inte få nog av Västkusten, jag bara älskar det stället! Jag har varit på kusten sen jag va liten och har alltid drömt om att flytta dit, och en vacker dag ska jag göra det, det bara är så! Jag hoppas att vädret är bättre denna gång, så att man kanske kan få lite färg innan skolan börjar. Skulle va rätt najs eftersom att jag är lika vit som en fiskmås. Aja, som ni vet så kommer jag inte kunna blogga på ett tag igen, tyvärr. Om jag inte kan fixa så att jag kan blogga från mobilen, jag ska se vad jag kan fixa. Annars hörs vi igen på söndag. Pusshej

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar