24 februari 2012

sluta blogga?

Jag har funderat på att kanske lägga ner bloggen. Men jag vet inte än, jag tror att jag skulle sakna att skriv av mig här. Min blogg är nästan som en dagbok, jag skriver vad jag gör osv. Jag vet att det kanske inte är det roligaste att läsa för er, men jag har ingen aning vad ni faktiskt vill läsa. Jag startade blogg för min egen skull, men sen när statistiken höjdes mer och mer började det att bli seriöst. Och nu känner jag att om jag ska fortsätta att blogga måste jag göra något så att läsarna inte tröttar. Men vad!? Jag vet inte vad jag ska skriva om förutom mitt liv, och mitt liv går i samma rutiner hela tiden, vilket måste va förbannat tråkigt att läsa. Hm, typ dagens låt, kan det va nått? Ska också försöka att köra mer med hiss vs diss, recept, tävlingar osv. Hoppas ni hänger i och inte slutar läsa min blogg. Peace!

Dagens låt:
Fight for you- Jason Derulo

1 kommentar: