21 februari 2012

fettisdagen



Halloj. Varför börjar jag alltid med: hej, hallå, hejsan osv? Åhh. Men vad fan annars ska man börja med då?! Aja, nu har jag precis kommit hem från wienerkonditoriet. Har varit nere och fikat lite med la familia så här på den härliga "fettisdagen." Jag är inte så förtjust i semlor, som är standard att man äter på fettisdagen, så jag tog en vanlig krämbulle istället. Nu väntar jag på att min kära kusin ska komma hit. Hon ska nämligen få i uppdrag att förhöra mig inför ett so prov som jag ska ha imorgon. Sandra har en speciell teknik som tydligen gör så att saker och ting faktiskt fastnar i den lilla hjärnan jag har. Hm. Lärare kanske är ditt framtida yrke sandra? Haha. Nu ska jag bara rota fram alla pappren innan hon kommer. Peace!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar