5 februari 2012

aldrig mer


Söta bilder från igår.

hej, godmorgon eller nått. Just nu sitter jag och slappar i min säng. Beyoncés otroliga röst strömmar ur datorn och gör att jag mår en smula bättre. Jag är sjukt trött, har nämligen inte sovit mycket inatt. Vi va på Mc donald's i Arvika efter kalaset igår. Det har kommit en ny mcflurry eller vad det heter. Daim med chilli. Åh herrugud vad stark den va. Har haft ont i magen hela natten! Aldrig mer den glassen säger jag bara. Blä. Ett tips, köp inte den...Mc flurry daim med chilli  Nu ska jag ta och redigera bilder. Har ni förresten sett  att picnik.com kommer tas bort i april!? Fan! Jag som redigerar väldigt mycket på den sidan. Aja, men nu är det gratis premium för alla, så man får passa på att redigera alla bilder innan sidan tas bort. Annars ska jag inte göra något speciellt idag. Bara vila min stackars mage och ladda upp energierna tills imorgon, måndag igen, suck..
Ha en bra dag, vi hörs när vi hörs!

1 kommentar:

  1. åh vad söta skor Svea har på sig där! ^^ Och Allis när hon blåser haha :d

    SvaraRadera