9 januari 2012

mjukisdress




Hejsan. Idag har jag inte gjort ett skit. okej då, det va inte riktigt sant. Jag har varit nere hos mamma och provat kläder som min moster inte använder längre och som hon har skickat till oss. Jag fann faktiskt en del kläder som va helt okej, bland annat en rosa mjukisdress, (den på bilden) några tröjor och så. Jag och Allis passade på att baka lite också. Vi bakade bananbröd och maränger. Recept på maränger kan jag lägga upp i nästa inlägg för som som har lust att baka något otroligt enkelt. Om till och med jag lyckas, så kan ingen misslyckas, jag lovar! Nu sitter jag här i min super sköna dress och ser på the o.c. Imorgon börjar skolan, kill me eller nått. Aja, det ska som sagt bli kul att träffa alla igen. Skrolla nu upp lite, så finns det ett recept där som väntar på dig! Vi hörs imorgon. Om jag överlever dagen. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar