13 januari 2012

fredag den 13:de



Hej. Nu undrar ni säkert vad jag har gjort eftersom jag inte har bloggat på några dagar. Jo, det är ju så här att skolan började i tisdags. Och efter skolan är man antingen för trött för att blogga, eller så har man träning eller något annat som helt enkelt får komma först! Så, det va den enkla förklaringen. Och varför jag sitter och bloggar strax efter 12 på en vanlig skoldag, är för att vi hade två inställda lektioner idag, och slutade därför runt 11. Fett skönt att sluta tidigt på en fredag, kan knappas bli bättre.  Nu sitter jag och lyssnar på samma låt om och om igen. Nämligen hallejujah. Åh, jag ryser varje gång när det kommer till 2:25 ungefär, helt otroligt! Den här låten är min drog just nu. Underbara röster har de också allihopa. Åh, musik är livet! Ikväll kommer Hanna & Amanda hit också! Det va så himla längesen jag träffade dom. Ska bli otroligt underbart att träffa dom igen! Vi ska någon gång under kvällen gå upp till kusinen, eftersom hennes pappa fyller år. Lite kul att han fyller år idag, eftersom det är både knut och fredag den 13:de idag. Måste avsluta detta inlägg med att jag inte fattar att det är meningen att det ska va "otursdagen" idag. Jag slutade ju för fasen klockan 11! Inge otur med det inte. Hihi.

Puss på er, vi hörs snart! ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar