12 december 2011

svenska prov

Usch fy blä. Prov igen!? Vill lärarna ta dö på oss eller vad blir det? Vi har ju prov hela tiden! De två proven vi gjorde förra veckan har vi i alla fall fått tillbaka. Jag fick ett poäng från c/vg. Åhh, på båda proven också! Så irriterande, ett jävla poäng. Varför kunde jag inte fått ett c? Lärarna är så himla snåla. Aja, ja har ju vårterminen och hela 9:an på mig att snygga till betygen. Det känns rätt skönt. Nu sitter jag så klart och läser på prov. Det går åt helvete. Svenska prov, man ska kunna lite om 4 författare. Nu tänker ni: Hur svårt kan det va? Men helt seriöst, årtal, land, lite om barndom, en känd klassiker som de har skrivit och lite om vad boken handlar om. Jag blandar ihop allting! Åhh. Blir galen. Går och drar något gammalt över mig. Se ya! ♥

3 kommentarer:

  1. välkommen till verkligheten gumman. högstadiet är faktiskt ganska slappt jämfört med gymnasium hörrudu! pussssss

    SvaraRadera
  2. saknar dig med min snosiga plutt :)

    SvaraRadera